Կայքի մենյու
Որոնել
Մինի - չաթ
Մեր հարցումը
քանի տարեկան եք?
Պատասխանների ընդհանուր քանակը: 93
Վիճակագրություն

Ընդամենը ակտիվ. 1
Հյուրեր. 1
Անդամներ. 0
Կայքի գործընկերները
  • Ստեղծել կայք
  • Ամեն ինչ վեբ մասնագետի համար
  • Ծրագրեր բոլորի համար
  • Զվարճանքների աշխարհ
  • Рунет-ի ամենալավ կայքերը
  • Խոհարարական  բաղադրատոմսեր
  • Նյութերի ընտրություն
    Գլխավոր էջ » Ֆայլեր » Միքս

    Գովազդի պատմությունից
    10.01.2013, 19:27
    Այժմյա գովազդի նախատիպերը մինչև մեր օրերը հասել են բազմաթիվ կերպարանափոխումներով: Դարերի ընթացքում, սակայն, չի փոխվել գովազդի հիմնական առաքելությունը: Այն է մարդկանց համոզելը: Մեծ էվոլյուցիա են կատարել գովազդի միջոցները, ֆունկցիաները, ազդեցության մեխանիզմները:
    Գիտատեխնիկական նվաճումները մեծ ներդրում են ունենում գովազդի ստեղծման և տարածման ասպարեզում: Եթե հին ժամանակներում որպես զանգվածներին հասնելու միջոց հանդես էին գալիս խանութների փայտե ցուցանակները և հենց իրենք մարդիկ՝ փողոցի գոռացողները, ապա այժմ գովազդ ստեղծողները լայն ընտրանի ունեն իրենց թիրախ խմբերին  հասնելու միջոցներում, ինչպես նաև գովազդ ստեղծելու ամենատարբեր սարքավորումներ (աուդիո, վիդեո տեխնիկա, քոմփյութեր և այլն) օգտագործելու: Անհրաժեշտ է նշել, որ օգտագործվող սարքավորման կատարելիությունը ուղղակիորեն չի ազդում գովազդի արդյունավետության վրա:
    ՙԽնձո՛ր, խնձո՛ր՚, ՙԿարկանդա՛կ, կարկանդա՛կ՚, ՙԷստի համեցեք՚...
    Չնայած, որ գովազդը օգտագործվում է Ա/Ծ/ խթանման միջոց, այժմ ինքնին է դարձել ՙամենաթանկ ապրանքը՚: Այն այժմ և՜ բիզնես է, և՜ արվեստ:
    Գովազդային գործը իր մեջ է ներառում ամենատարբեր ոլորտների մասնագետներին (տնտեսագետ, մարկետոլոգ, հոգեբան, սոցիոլոգ, անթրոպոլօգ, դիզայներ, նկարիչ ռեժիսոր և այլն), որոնց համատեղ գործունեությամբ/ջանքերով է հնարավոր որակյալ գովազդի ստեղծումը:
    Գոյություն ունի այնպիսի հասկացություն ինչպիսին է գովազդի էթիկա: Այսինքն գովազդ պատրաստելու ժամանակ կան այնպիսի հնարքներ որոնց օգտագործումը նպատակահարմար չէ: Օրինակի համար վերցնենք ռադիոգովազդի ժամանակ մեքենայի կտրուկ արգելակման ժամանակ դողերի և ճանապարհի ծածկույթի՝ ասֆալտի շփման հետևանքով առաջացած ձայնային էֆեկտի գործածումը: Դա ուղղակիորեն կարող է առաջ բերել վարորդի շփոթեցմանը, և նրա բնական ռեակցիան կլինի այն, որ նա իսկապես մեքենան կտրուկ կարգելակի և դրա հետևանքով կարող է առաջանալ վթար:
    Քանի որ գովազդը մեր օրերում հանդիսանում է ԶԼՄ-ների հիմնական ֆինանսական միջոցը, ապա այն միջնորդավորված ձևով խթանում է խոսքի ազատությունը և ապահովում է ԶԼՄ-ների թափանցիկությունը:
    Կատեգորիա: Միքս | Ավելացրեց: Syuzi)))
    Դիտումներ: 605 | Բեռնումներ: 0 | - Վարկանիշ -: 0.0/0
    Մեկնաբանություններն ընդամենը՝: 0
    Մեկնաբանություններ ավելացնել կարող են միայն գրանցված անդամները
    [ Գրանցում | Մուտք ]
    Մուտքի ձև
     
     
    Copyright MyCorp © 2024
    Հոսթինգը` uCoz